مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-26بين الملل

ماکرون: فرانسه برای ثبات، استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان بیشترین اهمیت را قائل است


رییس جمهور فرانسه در گفتگو با همتای لبنانی خود نسبت به بحران لبنان که علاوه بر جنبه سیاسی، جنبه های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و بشردوستانه به خود گرفته است، - رییس جمهور فرانسه در گفتگو با همتای لبنانی خود نسبت به بحران لبنان که علاوه بر جنبه سیاسی، جنبه های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و بشردوستانه به خود گرفته است، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در پیامی به میشل عون، همتای لبنانی خود به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد استقلال لبنان تاکید کرد که فرانسه برای ثبات، استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان بیشترین اهمیت را قائل است.

وی افزود: تشکیل دولت جدید مرحله اولیه خروج از این بحران است و لبنان باید با حمایت رییس جمهور اصلاحاتی را انجام دهد که مقامات لبنانی متعهد به آن شده اند و دولت لبنان باید هر چه سریعتر کارگروه های خود را تشکیل دهد.

ماکرون خاطرنشان کرد: موارد خشونت آمیز اخیر به وضوح بزرگی خطرات ناشی از تداوم فلج کردن مقامات رسمی در قبال چالش های پیش روی لبنان را نشان داد.

رییس جمهور فرانسه بر اهمیت اجرای اصلاحات ساختاری برای جلب حمایت جامعه بین المللی تاکید کرد و گفت: همه شرکای واقعی لبنان در جامعه بین الملل آماده ارائه هرگونه کمکی به شما هستند، اما بدون اقدامات قوی ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: فرانسه برای ثبات، استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان بیشترین اهمیت را قائل است

ماکرون: فرانسه برای ثبات، استقلال، امنیت و حاکمیت لبنان بیشترین اهمیت را قائل است