مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-26اقتصادي

آغاز حراجی بلک فرایدی تیمچه با تخفیف های تکرارنشدنی!


اولین بلک فرایدی تیمچه از جمعه 5 آذر شروع شده است.

این جشنواره که این جمعه وقتشه نام دارد، فقط تا پایان روز دوشنبه 8 آذر ادامه خواهد داشت و شما می توانید در این فرصت از تخفیف های ویژه تیمچه استفاده کنید.

مشاهده تخفیف های تیمچه در جشنواره این جمعه وقتشه این جمعه بهترین وقت برای خرید است؛ چون با روز بلک فرایدی یا جمعه سیاه در سراسر دنیا همزمان شده است.

در این روز برندها و فروشگاه های مختلف تخفیف های ویژه ای را روی محصولات خود اعمال می کنند و افراد می توانند با قیمتی مناسب خرید کنند.

در فروشگاه اینترنتی تیمچه هم در حال حاضر جشنواره این جمعه وقتشه فعال شده که در آن تیمچه بالاترین تخفیف های خود را ارائه کرده است؛ تخفیف هایی که دیگر تا پایان سال تکرار نمی شوند.

شما می توانید با خرید در بلک فرایدی تیمچه علاوه بر استفاده از تخفیف های متنوع، از امکان ارسال رایگان سفارش خود هم بهره مند شوید.

همچنین کالاهای ارائه شده در تیمچه، ضمانت اصالت و سلامت کالا دارند.

در این جشنواره تیمچه روی انواع کالا مثل کالای دیجیتال ، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و … تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است.

پیشنهاد می کنیم قبل از اتمام تخفیف های این جمعه وقتشه به تیمچه سر بزنید؛ چون این جشنواره فقط تا پایان روز دوشنبه 8 آذر ادامه دارد و تخف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز حراجی بلک فرایدی تیمچه با تخفیف های تکرارنشدنی!

آغاز حراجی بلک فرایدی تیمچه با تخفیف های تکرارنشدنی!