مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-26فرهنگي

چگونگی خروج اوضاع از دست مظفرالدین شاه/ تئاتر اتوبوس بی آرتی شده!


وحید نفر قصد دارد از 10 آذر نمایش «تصویر مصور مظفری» را که به بخشی از زندگی مظفرالدین شاه و خارج شدن اوضاع مملکت از دست او می پردازد، در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

- وحید نفر قصد دارد از 10 آذر نمایش تصویر مصور مظفری را که به بخشی از زندگی مظفرالدین شاه و خارج شدن اوضاع مملکت از دست او می پردازد، در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرد.

وحید نفر بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر اظهار داشت: قرار است از 10 آذر تا 10 دی نمایش تصویر مصور مظفری نوشته اصغر گروسی را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرم.

این نمایش ایرانی بخشی از زندگی مظفرالدین شاه را روایت می کند که سینماتوگراف را وارد ایران کرده و دلمشغولی او شده و همین امر باعث می شود اوضاع مملکت از دست او خارج و به دست تاجرالملوک و اتابک بیفتد.

وی درباره شیوه اجرایی این اثر نمایشی، توضیح داد: تصویر مصور مظفری به شیوه تکنیک های روایی اجرا می شود و فنون نمایش های ایرانی را در دل نمایش گنجانده ایم.

تصویر مصور مظفری اجرایی مدرن تر از نمایش های آیینی و سنتی است.

نفر با اشاره به اینکه نمایش تصویر مصور مظفری دارای 15 بازیگر و 5 نوازنده موسیقی زنده است، افزود: در این نمایش تلفیقی از بازیگران حرفه ای و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی خروج اوضاع از دست مظفرالدین شاه/ تئاتر اتوبوس بی آرتی شده!

چگونگی خروج اوضاع از دست مظفرالدین شاه/ تئاتر اتوبوس بی آرتی شده!