مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 08:002021-11-26اقتصادي

مجازات سنگین برای استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در کشور اعلام شد


مجری طرح تامین برق رمزارزها در شرکت توانیر اعلام کرد که حبس و قطع کامل برق در انتظار استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز است.

- مجری طرح تامین برق رمزارزها در شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرد: مجازات حبس و قطع دائم و جمع آوری انشعاب برق و یا گاز محل وقوع استخراج غیرمجاز رمز ارز برای کسانی که به کار خلاف خود ادامه دهند در نظر گرفته شده است.

ایرنا نوشت: پدیده استخراج غیرمجاز رمز ارز دو تا سه سالی است که سایه شوم خود را برروی صنعت برق ایران افکنده و موجب خسارات زیادی هم به شبکه برق و هم به تاسیسات برقی شده است.

گرچه شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران همواره تلاش کرده با این پدیده برخورد کند اما جذابیت زیاد رمزارزها هر روزه تعداد زیادی از مردم را وادار به فعالیت در این زمینه و کسب در آمد کرده است.

اکنون و در تازه ترین گام برای جلوگیری از سواستفاده از برق رایگان برای استخراج غیرمجاز رمز ارز مسوول تامین برق رمزارزها در توانیر خبر از تشدید برخورد با آنان را می دهد.

خسارت 5 برابر هزینه برق یا گاز از متخلف اخذ می شود "محمد خدادادی" در این باره گفت: در صورتی که فردی برای نخستین بار مرتکب استفاده از برق یا گاز یارانه ای برای استخراج رمزارز شود، جریان برق یا گاز محل وقوع تخلف حداکثر به مدت سه ماه قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات سنگین برای استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در کشور اعلام شد

مجازات سنگین برای استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز در کشور اعلام شد