مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-26سياسي

سرلشکرجعفری: امروز در اوج قدرت هستیم


فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه امروز در اوج قدرت هستیم، گفت: بزرگ ترین قدرت های نظامی جهان نمی توانند نگاه چپ به ایران داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در اجتماع بسیجیان استان همدان اظهار داشت: هفته بسیج هفته مردم و انقلاب است و انقلاب اسلامی بدون بسیج معنی ندارد و نیاز به جان فشانی های بسیجیان دارد.

وی بیان کرد: بسیج یعنی کسی که در راه انقلاب اسلامی ایثار می کند، بسیج یعنی عزم و اراده مردم برای حل یک معضل بزرگ اجتماعی، بسیج یعنی حرکت خودجوش مردم در انجام تکلیف الهی و بنابر فرمایشات امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خداست.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه مجاهد کسی است که با اخلاص برای رضای خدا تلاش می کند و صبر و تحمل می کند، افزود: بسیج در تمام سختی های انقلاب نقش آفرینی کرده و از قبل فرمان تشکیل بسیج، بسیجیان بودند و همه آن هایی که درصحنه های مختلف سختی کشیدند، ولی از پای ننشستند بسیجی هستند.

وی اظهار داشت: بسیج مردمی از سال 1342 تا 1357 تحت رهبری امام خمینی (ره) و بعد از پیروزی انقلاب در عرصه های های مختلف امنیتی حضور داشته تا اینکه امام خمینی (ره) در سال 1358 بعد از تسخیر لانه جاسوسی و وقتی که متوجه شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکرجعفری: امروز در اوج قدرت هستیم

سرلشکرجعفری: امروز در اوج قدرت هستیم