مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 08:302021-11-26فرهنگي

حواستان به فیلم های این 10 کارگردان باشد!


ورایتی فهرست 10 کارگردانی را اعلام کرد که کارهایشان در سال 2022 مورد توجه خواهند بود.

- جی پلاس ، ورایتی به پتانسیل کری جوجی فوکاناگا، کارگردان زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) با قدرت اولین کار او، بی نام (Sin Nome) پی برد و وس اندرسون با فیلم منور (Bottle Rocket) توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و شان بیکر هم یکی دیگر از کارگردانانی بود که توانست توجه خیلی ها را به خود معطوف کند.

در میان دیگر کارگردانانی که توانستند به فهرست 10 کارگردان تأثیرگذاری که باید سال آینده دیده شوند، نام هایی از جمله دیوید لوری، برنده نخل طلا، جولیا دوکورنائو، برنده نخل طلا و میا هانن-لوو، نویسنده جزیره برگمن (Bergman Island) و کارگردان برنده نخل طلاست؛ و اکنون، با توجه به این سابقه، ورایتی 10 کارگردان دیگر را با آینده درخشان معرفی می کند: کلاس 2022، که به طور کامل با اولین نسخه چاپی سال جدید معرفی می شوند.

فهرست جدید کارگردانان تأثیرگذار سال 2022 که آینده درخشانی دارند، بیشتر شامل زنان تأثیرگذار در کارگردانی است که ژانرها، زبان ها و زمینه های مختلف را در بر می گیرد.

از میان ده کارگردانی که ورایتی آن‎ها را معرفی کرده است، تنها دو کارگردان مرد دیده می شوند و از میان فیلم ها، تنها چهار فیلم به صورت جهانی اکران شده اند و دیگر فیلم ها قرار است در بزرگترین جشنواره های سال 2022 دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواستان به فیلم های این 10 کارگردان باشد!

حواستان به فیلم های این 10 کارگردان باشد!