مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-26سياسي

خبرنگاران «فارس» در اولین جشنواره رسانه ای ابوذر یزد برتر شدند


خبرنگاران خبرگزاری فارس در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای ابوذر استان یزد که با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شد رتبه های اول و سوم را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، امیررضازاده فرخ در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای ابوذر شب گذشته با حضور مهران فاطمی استاندار، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان، عباس محمدیان رییس بسیج رسانه کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد:  در مجموع 175 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازبینی 68 اثر به مرحله داوری راه یافت و در نهایت 26 اثر صاحب رتبه های برتر در رشته های مختلف شدند.

وی افزود: این جشنواره در هشت قالب مصاحبه، تیتر، خبر، گزارش، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی برگزار شد که شب گذشته برگزیدگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

دبیر اجرایی این دوره جشنواره ابوذر گفت: در بخش مصاحبه، محمدرضا جایروند از خبرگزاری صدا و سیما، مریم بهرامی از خبرگزاری تحلیل بازار و ندا دهقانی زاده از خبرگزاری دفاع مقدس رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رضازاده تصریح کرد: در بخش تیتر، کاظم شاملو از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم و فاطمه شریفی از هفته نامه نگار یزد شایسته تقدیر معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران «فارس» در اولین جشنواره رسانه ای ابوذر یزد برتر شدند

خبرنگاران «فارس» در اولین جشنواره رسانه ای ابوذر یزد برتر شدند