مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-26سياسي

مسابقات قرآن شوق تلاوت سراسری شد/ نام نویسی تا 20 آذر


دبیر طرح ملی تلاوت از برگزاری پنجمین دوره مسابقات شوق تلاوت به صورت سراسری خبر داد و گفت: باتوجه به درخواست های مکرر خانواده ها از امسال همه قاریان نوجوان قرآن کشور می توانند در مسابقات شوق تلاوت شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نام نویسی پنجمین دوره مسابقات قرآن شوق تلاوت ویژه رقابت قاریان به صورت سراسری حسین مقدم کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت وگو با فارس درخصوص دور جدید طرح گفت: پنجمین دوره مسابقات قرآنی شوق تلاوت ویژه رقابت قاریان نوجوان امسال با تحول روبرو است و طی آن همه قاریان نوجوان خوشخوان قرآن کریم از سراسر کشور می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

تقاضای مکرر خانواده ها سبب سراسری شدن مسابقات شوق تلاوت شد وی ادامه داد: این رقابت ها تا سال گذشته میان قاریان شرکت کننده در طرح ملی تلاوت برگزار می شد و هر سال خانواده های زیادی از استان های مختلف تقاضا داشتند که فرزندشان در مسابقات شوق تلاوت شرکت کند اما با توجه به آیین نامه مسابقات شوق تلاوت این امکان برای ما وجود نداشت.

بازبینی آیین نامه و فراهم شدن امکان حضور همه قاریان نوجوان کشور در مسابقات مقدم کیا با اشاره به ادامه تقاضا ها برای حضور دیگر قاریان نوجوان قرآن کریم در مسابقات شوق تلاوت گفت: امسال هم هنگام برنامه ریزی برای دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن شوق تلاوت سراسری شد/ نام نویسی تا 20 آذر

مسابقات قرآن شوق تلاوت سراسری شد/ نام نویسی تا 20 آذر