مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-26سياسي

زیربار ذلت شرط و شروط تحریمی در مذاکرات نخواهیم رفت


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دوران مذاکرات ذلیلانه گذشته است، گفت: امروز مذاکرات بسیجی است و مسئولان زیرباز ذلت شرط و شروط های تحریمی نخواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری شاخصه بسیجی را تقوا دانست وگفت: بسیجی منهای تقوی یعنی بسیجی منهای بسیجی است از این رو بر ضرورت رعایت تقوی و دغدغه حلال و حرام در زندگی، انجام واجبات و دوری از محرمات تاکید می شود.

وی با اظهار اینکه فتنه ها دارای تاریکی و ظلمات است، افزود: از این رو جامعه اسلامی باید خود را برای مقابله با تاریکی های ناشی از فتنه ها آماده کرد و فتنه 88 و بنزینی، فتنه رانت ها و رانتخواری ها از جمله توطئه ها است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، تقوای و درستکاری و انتظار فرج با صبر و بردباری را از جمله ویژگی های بسیج بیان کرد و گفت: رویش های جدید نیز همانند نسل های گذشته با همان روحیه بسیجی ادامه راه خواهند داد.

آیت الله محمدی لایینی با اشاره به مناسبت های پیش روی از جمله شهادت شهیدان شهریاری و فخری زاده و شهید مدرس اظهار داشت: باید نمایندگی را برگزید که همانند شهید مدرس دارای شجاعت، استقامت و ایستادگی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیربار ذلت شرط و شروط تحریمی در مذاکرات نخواهیم رفت

زیربار ذلت شرط و شروط تحریمی در مذاکرات نخواهیم رفت