موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-26سياسي

لزوم روایت گری صحیح برای مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن


جنگ تبلیغاتی قسمتی از جنگ نرم دشمن است و برای مقابله با آن باید روایت گری صحیح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محسن ملکپور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فارسان،گفت: جنگ تبلیغاتی قسمتی از جنگ نرم دشمن است و برای مقابله با آن باید روایت گری صحیح شود.

امام جمعه فارسان ادامه داد: دشمن در این جنگ می خواهد ماهیت و و یاس را ترویج و آنقدر تکرار می کنند تا مخاطب آن چه را که آنان می خواهند باور کند.

خشکسالی یک موضوع جدی است امام جمعه فارسان در ادامه تغییرات اقلیمی و گرم شدن هوا به دلایل گوناگون را یک پدیده جهانی دانست و گفت: موضوع دوره های خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی جدی است.

وی با بیان اینکه مشکل کنونی فقط کمبود آب نیست بلکه کمبود و ضعف مدیریت بر منابع آب است، افزود: به طور مثال با سیستم آبیاری قطره ای و پرهیز از روش های کهنه غرق آبی می توان از منابع آبی موجود با بهره وری بیشتر استفاده کرد.

وی توضیح داد: در برخی مطالبه گری ها حساسیت ها و لغزشگاه ها جدی است و آن در جایی است که احتمال می رود گسل های قومیتی، محلی، استانی تحریک شود و مردم در مقابل مردم قرار بگیرند بنابراین در اینجا باید بسیار هوشمندانه، ظریف و دقیق عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم روایت گری صحیح برای مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن

لزوم روایت گری صحیح برای مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن