مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-26سياسي

روحیه استکبارستیزی بین دانش آموزان باید تقویت شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان امروز آینده سازان فردا هستند و برای تداوم راه انقلاب باید آنها را بسیجی بار بیاوریم.

- مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه: باید دانش آموزان را بسیجی بار بیاوریم مجید یزدان پناه در دیدار با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از تشکیل بسیج به عنوان یادگار مهم امام(ره) یاد کرد و افزود: ایجاد بسیج توسط حضرت امام در ابتدای پیروزی انقلاب موجب مصون ماندن کشور از حوادث و فتنه های مختلف شده است.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان، تاکید کرد: حفظ روحیه بسیجی در بین دانش آموزان و گسترش آن یکی از ضرورت های جامعه امروز است.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی باید روحیه بسیجی را در بین دانش آموزان ترویج دهد، ادامه داد: اصول مبانی فکری انسان در دوران نوجوانی و جوانی شکل می گیرد، لذا تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در این سنین دانش آموزی بسیار اهمیت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس بر تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تمام انبیای الهی برای مبارزه با ظلم مبعوث شده اند لذا مسئله استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یک موضوع محوری در دین مبین اسلام است که باید در وجود دانش آموزان نهادینه شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه استکبارستیزی بین دانش آموزان باید تقویت شود

روحیه استکبارستیزی بین دانش آموزان باید تقویت شود