مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-26سياسي

حلقه های صالحین موجب معرفت افزایی در جوانان و نوجوانان می شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان ایجاد انگیره و شور و نشاط اجتماعی را از تبعات مثبت نشست های حلقه های صالحین عنوان کرد و گفت: برپایی این نشست ها رغبت جوانان را در راستای خدمت به نظام و مردم بیشتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیش از ظهر امروز طرح میقات صالحین و جوانان کمک می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ایجاد انگیره و شور و نشاط اجتماعی را از تبعات مثبت این نشست ها برشمرد و گفت: برپایی این نشست ها رغبت جوانان را در راستای خدمت به نظام و مردم بیشتر می کند.

بهره گیری از ظرفیت جوانان مسیر توسعه جامعه را تسهیل می کند امام جمعه سنندج نیز گفت: با بهره گیری از ظرفیت جوانان در مسیر توسعه می توان زمینه رشد و توسعه جامعه را فراهم کرد.

ماموستا فایق رستمی با اشاره به آیات قرآن که در دوران حیات مسلمانان صدر اسلام جوانان زیادی در راستای خدمت به دین تلاش کردند افزود: با مطالعه تاریخ اسلام می بینیم که صحابه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) جوانان شایسته و برومندی در کنار پیامبر بودند و در تبلیغ و ترویج دین اسلام مجاهدانه نقش آفرینی کردند.

وی به زندانی شدن حضرت یوسف (ع) و اسارت وی در زندان اشاره کرد و گفت: آن حضرت در زندان در سایه ارتباط و پرستش و بندگی خدا با آینده نگری کشور مصر را از قحطی نجات داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه های صالحین موجب معرفت افزایی در جوانان و نوجوانان می شود

حلقه های صالحین موجب معرفت افزایی در جوانان و نوجوانان می شود