مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-26بين الملل

تظاهرات در بدخشان تاجیکستان به دلیل کشته شدن شهروند بدخشی


ساکنان شهر «خاروغ» مرکز استان بدخشان تاجیکستان با تجمع در میدان مرکزی این شهر از مقامات محلی خواستند که عاملین قتل شهروند 29 ساله این منطقه را به دست عدالت بسپارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزای فارس در دوشنبه، روز گذشته بعد از درگیری میان نیروی انتظامی و گروهی از افراد مسلح، یک ساکن منطقه رشت قلعه کشته شد که در پی آن تعدادی از شهروندان در میدان مرکزی شهر خاروغ دست به تظاهرات زدند.

بنابر گزارش رسانه های محلی، معترضان شب گذشته را در میدان در کنار ساختمان شهرداری خاروغ مرکز استان بدخشان تا صبح به سر کردند و خواستار مجازات کارمندانی شده اند که در قتل گلبدین ضیابیک اف ساکن ناحیه رشت قلعه استان مذکور دست داشتند.

شاهدان عینی از میدان مرکزی خاروغ یه آسیا پلوس یکی از رسانه های روسی زبان تاجیکستان گزارش داده اند که در جریان این تجمع اعتراضی به سمت ساکنان گردهم آمده شلیک شد که در نتیجه شش نفر از معترضان زخمی و یک نفر دیگر به گفته منبع کشته شده است.

  بنابر سخنان ساکنان شهر خاروغ این اعتراض در واکنش به کشته شدن ضیابیک اف شروع شده است.

  به گفته شاهدان عینی، روز پنجشنبه در ساعت 11.

30 دقیقه به وقت محلی کارمندان  ساختارهای انتظامی به خانه ضیابیک اف آمده و وی را می خواستند بازداشتش کنند که با آنها درگیر شده و از اسلحه استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در بدخشان تاجیکستان به دلیل کشته شدن شهروند بدخشی

تظاهرات در بدخشان تاجیکستان به دلیل کشته شدن شهروند بدخشی