مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-26سياسي

آغاز عملیات اجرایی تونل دوقلوی شهیدان خادم صادق در شیراز


در راستای تسریع دررفت و آمد و کاهش بار ترافیکی عملیات اجرایی تونل دوقلوی شهیدان خادم صادق آغاز و حفاری تونل دوقلو شهید داد الله شیبانی نیز 22 بهمن سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید احسان اصنافی پیش از ظهر  امروز در حاشیه آغاز عملیات تونل دوقلوی شیراز پرهیز از تراشه های بلند و ایجاد ایمنی بلندمدت بزرگراه، کاهش شیب طولانی مسیر از 6 درصد به یک درصد و نیز صیانت از باغ ها و حفظ محیط زیست را مهم ترین اهداف عملیات اجرایی تونل های دوقلو عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تملک املاک درم سیر، کم کردن مشکلات اجرایی در حین ساخت با ساکنان، محدوده شامل سروصدا ارتعاشات، گردوغبار، پرتاب سنگ و نیز کارکرد پدافند غیرعامل سازه های زیرزمینی از دیگر رویکرد این پروژه عمرانی است.

شهردار شیراز تصریح کرد: اجرای تونل شهد داد الله شیبانی در مسیر پروژه بزرگ راه شهید سپهبد سلیمانی منجر به کاهش هزینه تملک، صیانت از باغ های مسیر و اطراف، حفظ جاده دسترسی به باغ ها و نیز سرعت در اجرایی شدن از دیگر اهداف است.

اصنافی در مورد خصوصیات پروژه تونل دوقلوی شهیدان خادم صادق بیان داشت: این پروژه دارای 330 متر تونل شمالی، 120 متر جنوبی، 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی تونل دوقلوی شهیدان خادم صادق در شیراز

آغاز عملیات اجرایی تونل دوقلوی شهیدان خادم صادق در شیراز