مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-26سياسي

مجلس انقلابی با حقوق نجومی بگیران برخورد قاطع کند


امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بسیجی پیشگامان ایران قوی و محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند گفت: از مسوولان دولت و نمایندگان مجلس انقلابی درخواست رسیدگی به حقوق نجومی بگیران و اصلاح ساختار اداری مطالبه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه ابعاد زندگی، اظهار کرد: از جمله ویژگی های بندگان شاخص خدا بردباری، تواضع در کردار، رفتار و عبادت، شنیدن کلام بدون گناه، خوش رفتاری و نگهداری شأن انسان مومن است.

وی گفت: جوانان و نوجوانان بسیجی محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیشگامان ایران قوی هستند و در عرصه های مختلف به مردم و مسوولین کمک کرده و از زبان مردم مشکلات را مطالبه گری می کنند و باید به آنها میدان داد تا بتوانند خوش بدرخشند.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به فرمایشات رسالت آفرین مقام معظم رهبری به مناسبت هفته بسیج، افزود: در هفته شفاف به مردم اعلام کنند و اقدامات پیشگیرانه با قانون گذاری درست و اصلاح ساختار نظام اداری انجام شود و این امر مطالبه از مسوولان در تریبون نماز جمعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس انقلابی با حقوق نجومی بگیران برخورد قاطع کند

مجلس انقلابی با حقوق نجومی بگیران برخورد قاطع کند