مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-26سياسي

برنامه ریزی برای احداث واحدهای مسکونی و اداری در 3 شهر راز و جرگلان


استاندار خراسان شمالی از برنامه ریزی برای احداث تعدادی واحد مسکونی و اداری مورد نیاز در سه شهر راز، یکه صعود و غلامان در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از برنامه ریزی برای احداث تعدادی واحد مسکونی و اداری مورد نیاز در سه شهر راز، یکه صعود و غلامان در این شهرستان خبر داد.

محمد علی شجاعی، ظهر امروز 5 آذرماه با حضور در جمع نماز گزاران مرکز شهرستان راز و جرگلان و سخنرانی در جمع آنان، اظهار کرد: در سفر اخیر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان قرارشد تعدادی واحد مسکونی و اداری با محوریت بنیاد مسکن در این شهرستان ساخته شود تا بخشی از کمبودهای شهرستان برای استقرار دستگاه های اداری مرتفع شود.

وی همچنین به احداث بیمارستان ارتش با پیگیری های انجام شده اشاره کرد و افزود: با احداث این بیمارستان پس از 40 سال در شهرستان محروم راز و جرگلان، شاهد کمتر شدن بخشی از کمبودهای این منطقه در حوزه درمانی خواهیم بود.

شجاعی به سالروز تاسیس بسیج مردمی نیز اشاره کرد و گفت: بسیج پاره تن مردم ایران است و لحظه به لحظه بر افتخارات آن به خاطر خدمت رسانی به مردم و نظام افزوده شده است.

استاندار تاکید کرد: بسیج پس از جنگ تحمیلی در صحنه های مختلف مسیر خدمت را در هر کجا که مورد نیاز نظام بود ادامه داد تا به مسئولیت های خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای احداث واحدهای مسکونی و اداری در 3 شهر راز و جرگلان

برنامه ریزی برای احداث واحدهای مسکونی و اداری در 3 شهر راز و جرگلان