مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-26سياسي

برخی از آقازاده ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی گیلان هستند


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برخی از آقازاده ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی گیلان هستند، گفت: برخورد با این افراد از سوی دستگاه های متولی ضروری است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به هفته بسیج و با بیان اینکه بسیجیان در راه خدا و برای خدمت به مردم تلاش می کنند، اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق است.

وی همچنین به هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش اشاره و اضافه کرد: نیروی دریایی مجاهدت های ارزشمندی در دوران دفاع مقدس و برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده و آبراه های حیاتی ایران را حفظ کرده است.

امام جمعه رشت در ادامه با 11 آذر ماه صدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی اشاره کرد و گفت: میرزا روحانی آگاه، هوشمند و پایبند با ارزش های اسلامی بود که در راه مبارزه با استبداد و استعمار جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی مردم از روحانیت است، بیان کرد: آیت الله مدرس در نامه ای درباره وی نوشته هیچ انحرافی در مسیر میرزا کوچک خان وجود نداشت.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به موضوع حقوق های نجومی، افزود: انتظار می رود این موضوع با سرعت و دقت بررسی و اقدامات لازم در برخورد با این افراد انجام شود زیرا حقوق های نجومی فساد زا بوده و موجب کاهش اعتماد ملی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از آقازاده ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی گیلان هستند

برخی از آقازاده ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی گیلان هستند