مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-26سياسي

دریافت حقوق های نجومی سبب بی اعتمادی مردم به مسئولان می شود


امام جمعه اسالم با تأکید بر ضرورت برخورد با نجومی بگیران، گفت: دریافت حقوق های نجومی سبب بی اعتمادی مردم به مسئولان می شود.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نمازجمعه این هفته بخش اسالم با بیان آثار دنیوی و اخروی رعایت اخلاق، اخلاق خوب و شایسته را وسیله رسیدن به آرامش در زندگی و افزایش رزق و روزی مادی و معنوی دانست.

حجت الاسلام باقری با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را برخاسته از اندیشه پاک و اندیشه الهی و مصداق واقعی کلمه طیبه دانست و افزود: به تعبیر قرآن همانند یک درخت پاک ثمرات و رویش های فراوانی دارد.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و با اشاره به دلاور مردی های دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: نقش مؤثر نیروی دریایی در برقراری امنیت مرزهای آبی و حمایت و همراهی محموله های نفتی غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به انتشار چند فیش حقوقی نجومی و برداشت های بی رویه بعضی افراد از بیت المال، تصریح کرد: این عمل سبب بی اعتمادی مردم به مسئولان می شود.

امام جمعه اسالم در ادامه به تذکرات به عنوان مجلس انقلابی ملقب شده است خواست با تصویب قوانین پیشگیرانه دولت انقلابی و قوه قضاییه انقلابی را برای برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت حقوق های نجومی سبب بی اعتمادی مردم به مسئولان می شود

دریافت حقوق های نجومی سبب بی اعتمادی مردم به مسئولان می شود