مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-26سياسي

ائمه جمعه استان زنجان چه گفتند؟/از حل مشکلات آنتی دهی تا لزوم انتخاب مدیران متعهد


ائمه جمعه استان زنجان در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر کوتاه نیامدن دولت در مقابل زیاده خواهی های دول غربی، بر حل مشکلات معیشتی مردم، آنتن دهی تلفن همراه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان در خطبه های نماز جمعه امروز با تاکید بر کوتاه نیامدن دولت در مقابل زیاده خواهی های دول غربی، بر حل مشکلات معیشتی مردم، آنتن دهی تلفن همراه، مشکلات آب مهمترین آسیب نمایندگان کنونی را دخالت در عزل و نصب ها برشمردند.

حجت الاسلام مهدی منصوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه آب بر با گرامیداشت بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج با تفکر ولایت پذیری، ولایت باوری و ولایت محوری می تواند به همه مشکلات فائق آمده و از مشکلات عبور کرده و پیروز میدان باشد.

امام جمعه با اشاره به اشاره به حل مشکل گاز تعدادی از ساکنان روستای جزلاندشت طارم از مسؤولان برای حل این مشکل تقدیر کرد.

وی با اشاره به ضعیف بودن آنت دهی تلفن همراه در شهرستان طارم و به ویژه روستاهای این منطقه که موجب مشکلات برای دانش آموزان و دانشجویان در راستای تحصیل شده است، افزود: امیدواریم مشکلات آنتن دهی شهرستان طارم با همت مسؤولان برطرف شود.

منصوری با اشاره به مشکلات آب در شهرستان در طول سال جاری از مسؤولان خواست تا مشکلات آب شهرستان را از همین الان پیگیری کنند تا انشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان زنجان چه گفتند؟/از حل مشکلات آنتی دهی تا لزوم انتخاب مدیران متعهد

ائمه جمعه استان زنجان چه گفتند؟/از حل مشکلات آنتی دهی تا لزوم انتخاب مدیران متعهد