مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-26سياسي

مفاخر لرستان به زبان هنر در کشور معرفی شوند


نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: مفاخر لرستان به زبان هنر در سطح کشور معرفی شوند.

- مهرداد ویسکرمی در بازدید از حوزه هنری لرستان و امکانات و توانمندی های آن با تاکید بر اهمیت توجه به مقوله فرهنگ و هنر در عرصه های مختلف، بیان کرد: رسالت اصلی حوزه هنری، ترویج ارزش ها، باورها و نمادهای دینی و انقلابی به زبان هنر است.

وی با بیان اینکه زبان هنر زبان مشترک همه انسان هاست، تصرح کرد: هنر امکان، فرصت، ظرفیت و ابزار است و باید از این بستر به بهترین شیوه برای بیان مفهوم ارزش ها بهره برد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار از حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی بسیار بالاست، از دست اندرکاران مجموعه خواست تا در زمینه معرفی هرچه بیشتر تولیدات، توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری به جامعه و آشنایی بیشتر اقشار با این مجموعه انقلابی تلاش بیشتری صورت گیرد.

ویسکرمی با اشاره به تأثیر فعالیت های هنری در اشتغالزایی جوانان و اینکه با برنامه ریزی های درست می توان از هنر در توسعه اشتغالزایی نیز بهره برد، به تولیدات موفق هنری استان اشاره کرد و ادامه داد: از جمله این هنرها می توان به موسیقی حماسی دایه دایه وقت جنگه اشاره کرد که این اثر یکی از آثار حماسی موسیقی محسوب می شود که در دوران دفاع مقدس تأثیر بسزایی در تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاخر لرستان به زبان هنر در کشور معرفی شوند

مفاخر لرستان به زبان هنر در کشور معرفی شوند