مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-26سياسي

تنش آبی یک ابر چالش است و توجه همه مسئولان را می طلبد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تنش آبی یک ابر چالش است و از تمامی مسئولان کشوری و استانی می خواهیم به موضوع کم آبی در استان و مخصوصاً خشک شدن دریاچه ارومیه توجه ویژه ای داشته باشند.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته ی تبریز ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: پرهیزکاری، ازخودگذشتگی، محبت، اعتقاد راسخ به نظام، شهامت، مردمی بودن، علم و آگاهی داشتن، نظم، آمادگی برای رزم و هویت ملی از جمله شاخصه های بسیجی بودن است.

وی ادامه داد: بسیج پاره تن مردم و خادم ملت و از مردم برای مردم است و همان طور که امام خمینی(ره) فرموده اند بسیج متعلق به همه مردم است و این نهاد همچنان با استقامت و استوار در مقابل دشمنان نظام ایستاده است و یکی از بی نظیرترین نمونه های تشکل های مردمی در جهان به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات و تنش آبی در استان گفت: بحث تنش آبی یک ابر چالش است که به یک نگاه و تحلیل چند وجهی نیاز دارد؛ تغییرات اقلیمی جهان، گرم شدن کره زمین، دوری نقاط مختلف کشور از دریاهای بزرگ و کاهش نزولات آسمانی از جمله دلایل به وجودآمده تنش آبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی یک ابر چالش است و توجه همه مسئولان را می طلبد

تنش آبی یک ابر چالش است و توجه همه مسئولان را می طلبد