مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-26سياسي

بسیج نسخه درمان دردهای جامعه است


بسیج نسخه درمان دردهای جامعه از جمله مشکلات حوزه فرهنگ، اقتصاد، مسائل سلامت و امنیت است.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: بسیج نسخه درمان دردهای جامعه از جمله مشکلات حوزه فرهنگ، اقتصاد، مسائل سلامت و امنیت است.

حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر، با گرامیداشت پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیجیان انسان های شجاعی هستند که در راه حق و در همه عرصه ها ثابت قدم پیش می روند.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گام برداشته اند، اضافه کرد: بسیج نسخه درمان دردهای جامعه از جمله مشکلات حوزه فرهنگ، اقتصاد، مسائل سلامت و امنیت است.

انقلابی، جهادی بودن و ساکت نشدن در برابر ظلم، بصیرت، دفاع از حق و ایستادگی در مقابل باطل، تشخیص افراد خالص و غیر خالص، از ویژگی های بارز بسیجیان است.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد:امروز استکبار جهانی تنها رقیب خود را بسیج می داند و برای برهم زدن این تشکیلات عظیم مردمی برنامه ریزی می کند.

دشتی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: حضور پرافتخار نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس و امروز در آب های دور موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نسخه درمان دردهای جامعه است

بسیج نسخه درمان دردهای جامعه است