مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-26حوادث

تصادف در شیراز یک کشته و 2 مصدوم به جای گذاشت


رییس پلیس راهور فارس اعلام کرد که بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار مدرس شیراز یک نفر در دم فوت و 2 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

- ایسنا/فارس رییس پلیس راهور فارس اعلام کرد که بر اثر برخورد سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار "مدرس" شیراز یک نفر در دم فوت و 2 نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ صادق سلیمی بعدازظهر جمعه 5 آذر در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: ظهر امروز 5 آذرماه در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در بلوار مدرس شیراز بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پلبس راهور در بررسی اولیه مشاهده کردند سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت که راکب و ترک نشین آن کارگر شهرداری بوده اند به شدت برخورد کرده است.

رییس پلیس راهور فارس با اشاره به اینکه در این حادثه راننده پراید و یکی از سرنشینان موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، عنوان کرد: دیگر سرنشین موتور به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سلیمی با اشاره به اینکه کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پراید اعلام کردند، به شهروندان هشدار داد: استفاده از کلاه ایمنی نقشی گسترده در پیشگیری از تلفات جانی راکبان موتور سیکلت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در شیراز یک کشته و 2 مصدوم به جای گذاشت

تصادف در شیراز یک کشته و 2 مصدوم به جای گذاشت