مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-26سياسي

نظم شکنی در موضوع آب جز خسارت و سوءاستفاده ضدانقلاب سودی ندارد


بی قانونی و نظم شکنی چیزی جز خسارت و سوار شدن جریان ضد انقلاب بر این موج ها نصیب ما نخواهد کرد.

- ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با تاکید بر اینکه ضرورت دارد بسیج موضوع تربیتی و کادر سازی را به شکل ویژه در برنامه های خود قرار دهد، اظهار داشت: البته اکنون در قالب حلقه های صالحین برنامه هایی با این رویکرد در حال انجام است اما عمق بخشیدن و به روز رسانی شیوه های آموزشی، پرورشی و عقیدتی در این راستا می تواند موثر واقع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات کشور عنوان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی کشور یک راه بیشتر وجود ندارد و آن اداره کردن کشور به دور از گرانی است و امروز کشور ما دارد گران اداره می شود.

موضوع حقوق های نجومی پایان ندارد مدرسی ادامه داد: هزینه کشور داری بالاست، نزدیک 80 درصد اقتصاد ما وابستگی دولتی دارد، حقوق نیروهای دولتی دو سه برابر بخش خصوصی است، گاهی وام های آنچنانی به برخی افراد داده می شود و موضوع حقوق های نجومی که گویا پایانی هم ندارد و رییس جمهور نیز اخیراً بر رسیدگی و حل این موضوع تاکید کردند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد عنوان کرد: یکی از راه های حل بحران اقتصادی این است که ما کشور را ارزان تر اداره کنیم و با دولتی کوچک تر و چابک تر اداره کنیم که یکی از راه های چابکی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظم شکنی در موضوع آب جز خسارت و سوءاستفاده ضدانقلاب سودی ندارد

نظم شکنی در موضوع آب جز خسارت و سوءاستفاده ضدانقلاب سودی ندارد