مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-26سياسي

حجت الاسلام حسینی: مشکل آب را نباید روی گسل قومیتی و محل قرار داد


نمایندگان ادوار گذشته که بیانات رهبر پیرامون مبارزه با فساد را عملی نکردند، امروز باید پاسخگوی مردم باشند که چرا با صاحبان پول و قدرت دمساز شدند و قشر ضعیف را در کشور با هم سویی دولتمردان بی کفایت به روز سیاه نشاندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در ادوار گذشته مجلس عموماً بسیاری از نمایندگان به فکر نام و نان خود و دوستان و حامیان و قیومیت بودند و حاضر نشدند مطالبات رهبری در برخورد با مظاهر فساد و مفسدین اقتصادی و حقوق بگیران نجومی و عوامل فقر و فساد و تبعیض را عملی نمایند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: نمایندگان و رؤسای مجالس گذشته باید پاسخگوی ملت باشند که چرا با صاحبان پول و قدرت دمساز شده، ثروتمندان را هر روز پولدارتر و قشر ضعیف را در با هم سویی دولتمردان بی کفایت به روز سیاه نشاندند و با بی توجهی عملی به شعارها و عناوین سالانه رهبری، با شعار درمانی برای مردم سرگرمی درست کردند.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز روزنه امید به روی مردم باز شده و دولت، مجلس و حل کرد.

بسیج عظیم ترین و ارزشمندترین جلوه مردمی انقلاب است وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: اگر هم مجری رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه به قشر آسیب پذیر و محروم جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حسینی: مشکل آب را نباید روی گسل قومیتی و محل قرار داد

حجت الاسلام حسینی: مشکل آب را نباید روی گسل قومیتی و محل قرار داد