مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-26سياسي

حلقه های صالحین بسیج مکتب اصلی تربیت فرهنگی جوانان است


بسیج برگرفته از نیروهای مخلص و جوانی است که مکتب اصلی تربیت و راه خود را حلقه های صالحین می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی که در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه شهرستان پارس آباد سخن می گفت با بیان اینکه نگاه دوراندیش امام خمینی (ره) در تأسیس بسیج در 5 آذر ماه سال 1358 موجب پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس شد، اظهار کرد: ارتش بیست میلیونی بسیج شجاعانه و دلاورانه در برابر دشمن ایستاندند و نگذاشتند ذره ای از خاک وطن به تسخیر دشمن بعثی در آید.

وی بر ادامه دادن راه شهدا و بسیجیان دوران انقلاب و دفاع مقدس در عصر حاضر تاکید کرد و افزود: بسیج امروزه باید کارهای تربیتی و فرهنگی را در اولویت قرار دهد تا این ریشه ناگسستنی و متحد بسیجیان در عرصه های مختلف کشور به نسل های آینده نیز انتقال یابد.

خطیب جمعه شهرستان پارس آباد تشکیل حلقه های صالحین در بسیج و تربیت نوجوانان و جوانان را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: یک بسیجی باید در جامعه الگوی دیگران بوده و در همه عرصه های علمی، مذهبی و فرهنگی درخشان باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی به برگزاری باشکوه اجتماع بسیجیان شهرستان پارس آباد اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم نشان داد وقتی نام بسیج در میان باشد همه اقشار مختلف مردم در هر سن و با هر موقعیت شغلی با اخلاص و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه های صالحین بسیج مکتب اصلی تربیت فرهنگی جوانان است

حلقه های صالحین بسیج مکتب اصلی تربیت فرهنگی جوانان است