مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-26سياسي

چرا رامین پرچمی پیشنهاد شبکه های ماهواره ای را نپذیرفت؟


رامین پرچمی می گوید از هیچ کس انتظار ندارد که به او پیشنهاد کاری بدهد اما حداقل فکر نکنند حضورش به واسطه اتفاقاتی که در سال 88 برای او رخ داده است، - جی پلاس ، رامین پرچمی، بازیگرِ سریال خاطره سازِ در پناه تو ی حمید لبخنده، در طول عمر 48 ساله اش دو مرتبه طعم زندان را چشیده است؛ یک بار به مدت یک سال در زندان اوین و در پی اتفاقاتی که سال 88 برایش رخ داد و بار دیگر به مدت سه سال از 1397 تا 1400 در ندامتگاه تهران بزرگ در جاده حسن آباد قم در پی مشکلات مالی.

او که بازگشتش از زندان با حضورش در نمایشنامه خوانی چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟ همزمان شد، به خبرآنلاین گفت: با آن یک سالی که در اوین بودم و این سه سالی که در ندامتگاه تهران بزرگ در جاده حسن آباد قم گذشت، به این نتیجه رسیدم که اتفاقا اوین، نسبت به دیگر زندان ها، جای خیلی خوبی است و ندامتگاه تهران بزرگ جای عجیب وغریبی بود که امیدوارم گذر هیچ کس به آن نخورد.

پرچمی با اشاره به آن چه آزارش می دهد، افزود: دوستانی بدون آن که حضور من در سینما، تئاتر و شبکه نمایش خانگی ممنوع باشد، از نزدیک شدن به من می ترسند و با خود می گویند نکند مشکل سیاسی داشته باشد و ما را هم درگیر کند.

من از هیچ کس انتظار ندارم که پیشنهاد کاری به من بدهد اما حداقل فکر نکنند حضورم برای شان دردسرساز می شود و (باخنده) لولوخورخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رامین پرچمی پیشنهاد شبکه های ماهواره ای را نپذیرفت؟

چرا رامین پرچمی پیشنهاد شبکه های ماهواره ای را نپذیرفت؟