مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-26سياسي

تقریب ایلات استان ایلام توسط کنگره سه هزار شهید ایلام/ بسیج یک تفکر است


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بسیج یک تفکر برای دست یافتن به قله های پیروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز سردار جمال شاکرمی قبل از خطبه های نماز جمعه در مصلی شهر ایلام گفت: بسیج یک تفکر است برای دست یافتن به قله های پیروزی؛ شهیدان که همانند ستاره های درخشنده راه را به ما نشان می دهند، تجلی همین تفکر هستند.

وی افزود: امروز پنجم آذر، سالروز فرمان تاریخی امام برای تشکیل یک گروه در زیر لوای انقلاب و با تفکر و گفتمان امام است؛ گروهی که در آن زن و مرد، پیر و جوان در کنار هم سازمان یافتند و به عنوان بسیج خود را معرفی کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شاید امام وقتی در چنین روزی بسیج را تشکیل دادند، امروز را و همه ی توطئه ها را می دیدند؛ حضرت امام (ره) می دانست که ما در معرض توطئه دشمنان قرار خواهیم گرفت و لذا آحاد مردم را در قاطبه این تفکر سازماندهی کردند و همه ی اقشار و گروه ها جمع شدند و بسیج را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: بسیجیان، این ثمره های زیبا و دلنشین تفکر بسیجی که در قالب حلقه های صالحین برای اوج گرفتن و پیدا کردن مرتبه های والای معنوی و الهی گرد هم جمع می شوند، راز و رمز بسیج برای عبور از صحنه های سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقریب ایلات استان ایلام توسط کنگره سه هزار شهید ایلام/ بسیج یک تفکر است

تقریب ایلات استان ایلام توسط کنگره سه هزار شهید ایلام/ بسیج یک تفکر است