مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-26اقتصادي

اولین شرکت استارتاپی به زودی در بورس عرضه اولیه می شود


مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه پذیرش یک شرکت استارتاپی به نام تپسی در فرابورس انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: در هفته های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس ایران امروز در ارتباط زنده با خبر ساعت 14 شبکه اول در مورد پذیرش استارتاپ ها در بازار سرمایه گفت: حضور شرکت های استارتاپی دارای ضوابط خاص خود است که این ضوابط نهایی شده و به تصویب هیأت مدیره سازمان بورس رسید.

وی گفت: بر اساس ضوابط شرکت استارتاپی تپسی مربوط به یک شرکت حمل و نقل اینترنتی است که در فرابورس پذیرفته شده و هفته آینده نماد این شرکت در تابلو درج می شود تا بتواند در هفته های آینده سهام این شرکت در فرابورس عرضه اولیه شود.

مدیرعامل فرابورس ایران گفت: ان شاءالله ظرف چند هفته آینده تبسی در فرابورس عرضه اولیه می شود همچنین شرکت های فیلمیو و کافه بازار از شرکت های استارتاپی هم درخواست فعال برای درج در فرابورس داده اند که البته هنوز در هیأت پذیرش پذیرفته نشده اند، استارتاپ ها دارای دارایی های نامشهود بالایی هستند و مسیر برای حضور استارتاپ ها در بازار سرمایه باز شده است و امیدواریم که شاهد حضور شرکت های بیشتری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شرکت استارتاپی به زودی در بورس عرضه اولیه می شود

اولین شرکت استارتاپی به زودی در بورس عرضه اولیه می شود