مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-26سياسي

مسئولان خدمتگزاران مردم هستند


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت: همه ما خادم مردم هستیم اگر مسئولی حوصله خدمت و جوابگویی به مردم را ندارد با سمت خود خداحافظی کند.

- ، حجت السلام آیت الله شعبانی موثق در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان بیان کرد: طبق فتوا فقها گفته شده است اگر کسی می خواهد از بیت المال مصرف کنند باید عمل او در مسیر مصلحت جامعه باشد.

شعبانی موثق افزود: طبق گفته شهید انصاری اگر کسی در جامعه اسلامی پشت میز نشسته و نیازمند بیت المال نیست نمی تواند از بیت المال حقوق بگیرد.

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب بارها تاکید بر این دارند که حقوق های نجومی مضر به اعتماد عمومی است و باید با آن مقابله شود افزود: تفاوت حقوق در برخی موارد بسیار دیده شده است یکی از کارهای اساسی مجلس پرداختن به اینگونه کارها باید باشد، کار نماینده اسلامی و مجلس اصلاح زیرساخت ها است.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: در برخی از ادارات رفتارهای ناشایستی با ارباب رجوع وجود دارد که باید اصلاح شود مسئولان و کارمندان در همه بخش ها باید پاسخگو مردم باشند.

شعبانی موثق گفت: هیچکس نباید از موضع بالا، قدرت و رفتار تحقیر آمیز با مردم صحبت کند.

وی متذکر شد: خطبه های نماز جمعه مبارزه با مفاسد و اختلاس است و یکی از موارد مفاسد نوع برخوردهای کارمندان با مردم است که باید رفتاری شایسته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان خدمتگزاران مردم هستند

مسئولان خدمتگزاران مردم هستند