مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-26سياسي

حمایت از دولت برای اجرای عدالت اجتماعی در برهه کنونی ضروری است


امام جمعه خوانسار با بیان اینکه در راستای اهداف نظام از دولتی که در راستای اهداف نظام حرکت کند حمایت خواهیم داشت، گفت: در برهه کنونی با وجود شرایط سخت اقتصادی باید حامی دولت باشیم تا به اهدافی که برای رسیدن به عدالت اجتماعی طراحی کرده دست پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی، امام جمعه خوانسار امروز در خطبه های نماز جمعه شهر خوانسار با اشاره به منفعت طلبی آمریکایی ها در جهان، اظهار کرد: آمریکا هیچ گاه در رسیدن به منافع خود دست از تهدید و تحریم و تحقیر ملت ایران دست بر نخواهند داشت و اکنون آمریکایی هایی ها در تمام مناطقی از جهان که تحت امر خود قرار داده بودند تحقیر شدند و این مناطق در ید نیروهای حزب الله قرار دارد.

خواجه کریمی با تأکید بر وحدت ملت ایران، گفت: هر روز به حقیقت نظامی ایران اسلامی افزوده می شود و وعده صبح پیروزی نزدیک و ظلم و ستم استکبار جهانی برچیده و ملت های مظلوم رهایی می یابد.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه در راستای اهداف نظام از دولتی که در راستای اهداف نظام حرکت کند حمایت خواهیم داشت، گفت: در برهه کنونی با وجود شرایط سخت اقتصادی باید حامی دولت باشیم  تا به اهدافی که برای رسیدن به عدالت اجتماعی طراحی کرده دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دولت برای اجرای عدالت اجتماعی در برهه کنونی ضروری است

حمایت از دولت برای اجرای عدالت اجتماعی در برهه کنونی ضروری است