مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-26سياسي

مدیران آرایش جنگ اقتصادی بگیرند


فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و لزوم باور این مساله توسط مدیران، گفت: انتظار ما این است که مدیران در چنین شرایطی آرایش جنگی بگیرند.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و لزوم باور این مساله توسط مدیران، گفت: انتظار ما این است که مدیران در چنین شرایطی آرایش جنگی بگیرند.

سردار علی ملک شاهکویی عصر امروز جمعه پنجم آذرماه در جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور وزیر اقتصاد، با اشاره به قرار گرفتن کشور در شرایط سخت جنگی، اظهار کرد: برخی هنوز باور ندارند که دشمن با تمام وجود و در عرصه های مختلف مشغول توطئه علیه ماست و از برخی جاهلان داخلی و منطقه ای نیز بهره می برد.

وی با بیان اینکه امروز همه مدیران باید حالت جنگی به خود بگیرند، افزود: با مدیریت عادی و فصل نمی توانیم از سد مشکلات موجود در کشور که برخی از آنها هم بر روی هم جمع شده گذشت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه اگر مدیری نمی تواند جهادی و تمام وقت کار کند خودش کنار برود، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم از این پیچ تاریخی تمدنی به سلامت و سربلندی عبور کنیم قطعا همه ما سیلی خواهیم خورد.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه باید سازمانهای رزم اقتصادی را در استان سازماندهی کنیم، ادامه داد: باید با تمام قوا ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران آرایش جنگ اقتصادی بگیرند

مدیران آرایش جنگ اقتصادی بگیرند