مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 13:402021-11-26اقتصادي

واردات؛ دغدغه اصلی تولیدکنندگان مازندران


مدیرعامل شرکت پردیس کشت افزا معتقد است، به علت تحریم ها، در بازرگانی و واردات کالاها مشکلات بسیار زیادی را شاهد هستیم و این مشکلات باعث می شود هم گاهی اوقات از زمان عقب می ماندیم و هم افزایش قیمت ها از کشورهایی که خرید انجام می شود را شاهد باشیم.

- همایون شیخ در نمایشگاه ادوات کشاورزی نیاوران ساری در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه قدمت این شرکت چند سال است و محصول شرکت چیست، اظهار کرد: شرکت ما از سال 1385 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در تهران است و از زمان تاسیس تاکنون روی دستگاه های مختلف و تخصصی کشاورزی کار کرده ایم.

وی گفت: 5 سال اخیر عمدتا روی دستگاه های مربوط به برنج و شالیزارها کار می کنیم و بر روی یک سری از ادوات باغبانی تمرکز بیشتری گذاشته ایم.

مدیرعامل شرکت پردیس کشت افزا در پاسخ به اینکه چه تعداد نیرو دارید، خاطرنشان کرد: در دفتر مرکزی با توجه به افراد فنی که حضور دارند، حدودا 12 نفر و با نماینده های ما در استان های مختلف، بالغ بر 40 نفرنماینده در استان های دیگر هستیم.

شیخ با اشاره به اینکه دفتر مرکزی در تهران است، ادامه داد: شرکت ما کار بازرگانی و واردات را به صورت عمده انجام می دهد و هم اخیرا وارد بحث مونتاژ ماشین آلات شده ایم به طوریکه مونتاژ انواع مختلفی از تیلرها را در ایران انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات؛ دغدغه اصلی تولیدکنندگان مازندران

واردات؛ دغدغه اصلی تولیدکنندگان مازندران