مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 15:502021-11-26ورزشي

صعود شیدایی به فینال تکواندوی عربستان/ میرحسینی به مدال برنز رسید


کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران راهی دیدار نهایی رقابت های تکواندوی آزاد جهان در عربستان شد و ملیکا نیرحسینی نیز در وزن 73- کیلوگرم به مدال برنز رسید.

- نماینده وزن 57- کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران راهی دیدار نهایی رقابت های تکواندوی آزاد جهان در عربستان شد و ملیکا نیرحسینی نیز در وزن 73- کیلوگرم به مدال برنز رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دومین روز از رقابت های تکواندوی آزاد بانوان در ریاض پایتخت عربستان، زهرا شیدایی در 57- و ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم با برتری مقابل رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی شدند و تا اینجای کار مدال برنز خود را قطعی کردند اما ناهید کیانی دیگر نماینده ایران در وزن 57- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 57- کیلوگرم، زهرا شیدایی در مبارزه نخست برابر النا میرونیوک دارنده مدال طلای اروپا از روسیه با نتیجه 12 بر 9 صاحب برتری شد و در دومین مبارزه نیز مقابل نیکیتا گلاسنوویچ دارنده مدال برنز جهان 2017 از کرواسی پس از تساوی 7 بر 7 در راند طلایی به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

شیدایی در ادامه نیز مقابل النا کریویچنکو از روسیه 12 بر 3 پیروز شد و ضمن قطعی کردن مدال برنز، به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود شیدایی به فینال تکواندوی عربستان/ میرحسینی به مدال برنز رسید

صعود شیدایی به فینال تکواندوی عربستان/ میرحسینی به مدال برنز رسید