مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 15:502021-11-26سياسي

بصیرت افزایی یکی از مهم ترین رسالت های بسیج است


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم جذب جوانان به بسیج، گفت: بصیرت افزایی یکی از مهم ترین رسالت های بسیج است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی عصر جمعه در دیدار با فرماندهی و معاونین سپاه قدس گیلان با اشاره به فلسفه شکل گیری بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج حرکت بزرگی بود که ضامن دوام و استمرار انقلاب و نظام است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضوری موفق داشته است، گفت: کارنامه درخشان بسیج در خدمت به مردم به ویژه محرومان قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در همه این سال ها شاهد اقدامات خوب بسیج در همه بخش ها بوده ایم، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه تفکر و روحیه بسیجی شکل گرفته است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بسیج باید با زمان شناسی، تقویت علم و آگاهی در همه عرصه وارد شود، گفت: بسیج بهترین حلقه اتصال هم گرایی، ایجاد وحدت و همدلی بین دستگاه ها است.

وی با بیان اینکه در مدیریت جامعه جهانی می توانیم از الگویی به عنوان بسیج استفاده کنیم، ادامه داد: در همه این سال ها شاهد نفوذ تفکر بسیجی در سایر کشورها نیز بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مسئولان باید تکلیف محور باشند و در مسیر منویات رهبری حرکت کنند، تصریح کرد: همیشه شاهد بودیم زمانی که از این مسیر منحرف شده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی یکی از مهم ترین رسالت های بسیج است

بصیرت افزایی یکی از مهم ترین رسالت های بسیج است