مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 16:052021-11-26سياسي

برنامه ریزی فرهنگی برای دانشجویان نیازمند درک زیستمان آنان است


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های فارس گفت: برای کار فرهنگی برای دانشجویان باید زیستمان های متفاوت دانشجو را درک کرد و برنامه ریزی های متفاوت نیز انجام داد.

- ایسنا/فارس رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های فارس گفت: برای کار فرهنگی برای دانشجویان باید زیستمان های متفاوت دانشجو را درک کرد و برنامه ریزی های متفاوت نیز انجام داد.

حجت الاسلام حمید مقامی جمعه 5 آذر در نخستین دوره آموزشی مدیران اجرایی و مسئولان واحد خواهران دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد، بیان کرد: به منظور برنامه ریزی فرهنگی برای دانشجویان، باید اکوسیستمی که در آن تحصیل می کنند و شرایط رشته آنان را خوب شناخت و در برنامه ریزی ها نیز به این تفاوت ها توجه کرد.

او افزود: دانشجویانی که در فضاهای مختلف کار می کنند، زیستمان های متفاوتی را درک می کنند؛ بنابراین باید برنامه های متفاوتی برای آنها طرح ریزی شود.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های فارس تصریح کرد: استفاده از فضای عام و برنامه های عمومی برای همه دانشجویان قابل استفاده نیست.

مقامی با اشاره به ظرفیت های موجود در دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: در مجموعه دانشگاه های مختلف ظرفیت های گوناگونی وجود دارد که باید آنها را یافت و از آنها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی فرهنگی برای دانشجویان نیازمند درک زیستمان آنان است

برنامه ریزی فرهنگی برای دانشجویان نیازمند درک زیستمان آنان است