مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-27اقتصادي

تحقق اقتصاد چرخشی از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از سایت پسماند کیش، اقتصاد چرخشی را در این حوزه از اولویت های سازمان برشمرد و آن را زمینه ساز ایجاد ارزش افزوده خوبی برای سرمایه گذاران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بعد از ظهر جمعه پنجم آذر به همراه برخی از مدیران عامل شرکت های تابعه و معاونان و مدیران این سازمان در بازدید از سایت پسماند و بازیافت جزیره؛ تحقق بازیافت واقعی و اقتصاد چرخشی را مستلزم ورود سرمایه گذاران توانمند و دارای ایده های نو در این حوزه عنوان کرد.

لواسانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: سرمایه گذاران توانمند و دارای ایده نو می توانند در حوزه بازیافت ارزش افزوده خوبی را کسب کنند.

وی اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش از سرمایه گذارانی که از توان مالی خوبی برخوردارند و می توانند ایده های نو در این حوزه ارائه دهند از آنها حمایت می کند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اقتصاد چرخشی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: در اقتصاد چرخشی نباید با یک یا دو روند ارزش افزوده راضی شویم بلکه باید ادامه این چرخش را جدی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اقتصاد چرخشی از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش

تحقق اقتصاد چرخشی از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش