مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-27اجتماعي

نبض زندگی در بهشت پرندگان / میانکاله دوباره جان گرفت


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بازگشت حیات به بخشی از زمین های خشکیده میانکاله، گفت: اقدام گروه دوستداران طبیعت سبب جان گرفتن دوباره بخش هایی از تالاب شده که برای محیط زیست اقدام بسیار ارزشمندی است.

- حال و روز خوشی نداشته و تنش های آبی موجب از بین رفتن پهنه آبی این تالاب مهم شده قدم های مهربانی برای احیای این تالاب برداشته شده و همین اقدام نبض حیات را در بخشی از بهشت پرندگان به جریان انداخت.

گروهی از دوستداران طبیعت شهرستان بهشهر با همکاری محیط زیست اقدام به ایجاد دیواره خاکی در ضلع جنوبی تالاب میانکاله کردند.

درست است این کارها برای جلوگیری از مرگ تالاب میانکاله کافی نیست ولی رگه های حیات را در این تالاب به جریان انداخته البته لازم است تداوم یابد.

*بازگشت حیات به بخشی از زمین های خشکیده میانکاله حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این باره در گفت وگو با فارس با قدردانی از تلاش دوستداران طبیعت، اظهار کرد: این حرکات ارزشمند و امیدوارکننده بوده ولی به تنهایی کافی نیست و باید کارهای تکمیلی در زمینه انجام مطالعا پمپاژ آب از دریا و انتقال بین حوزه ای از مصب رودخانه نکارود انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض زندگی در بهشت پرندگان / میانکاله دوباره جان گرفت

نبض زندگی در بهشت پرندگان / میانکاله دوباره جان گرفت