مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:402021-11-27سياسي

دیباج پتانسیل ارتقا شاخص های گردشگری و اقتصادی را دارد


شهر دیباج به واسطه اقلیم آب و هوایی و ظرفیت های موجود، پتانسیل ارتقاء شاخص های گردشگری، اقتصاد و اشتغال در راستای تولید ثروت را دارد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: شهر دیباج به واسطه اقلیم آب و هوایی و ظرفیت های موجود، پتانسیل ارتقاء شاخص های گردشگری، اقتصاد و اشتغال در راستای تولید ثروت را دارد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست با مدیران شهری دیباج در محل سالن جلسات شهرداری این شهر، گفت: موارد مطرح شده از سوی امام جمعه، شهردار و مسئولان در سفر امروز و بازدید های انجام شده، بررسی و رسیدگی به آنها بر اساس مقدورات و با توجه به شرایط اعتباری فعلی کشور و استان، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بحث جهش تولید مسکن از اولویت های ریاست محترم جمهوری است و ما نیز در استان بر این مهم تاکید خواهیم داشت و اقدامات لازم برای آماده سازی زمین ویژه ساخت واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن در شهر دیباج انجام خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: با کار و تلاش شبانه روزی و جهادی می توان اعتماد از دست رفته مردم را که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دوباره بدست آورده و افزایش داد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به بحث گردشگری، اقتصادی، اشتغال زایی بر اساس ظرفیت های موجود در شهر دیباج و روستاهای منطقه و تولید ثروت، امری حائز اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیباج پتانسیل ارتقا شاخص های گردشگری و اقتصادی را دارد

دیباج پتانسیل ارتقا شاخص های گردشگری و اقتصادی را دارد