مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-27اقتصادي

عدالت در برق رسانی به عدالت آباد اردبیل رسید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: پروژه برق رسانی به محله عدالت آباد شهرستان اردبیل با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین قدیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه برق رسانی به محله عدالت آباد شهرستان اردبیل با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و این پروژه با اقدام جهادی همکاران مدیریت برق شهرستان اردبیل در کمتر از یک ماه انجام شده است.

وی افزود: در این طرح یک دستگاه ترانسفورماتور 315 کیلوولت آمپر نصب شد و خط فشار ضعیف به طول یک هزار و 670 متر و 480 متر خط فشار متوسط و 45 اصله تیر برق استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: عملیات برق رسانی به این محله کاملا استاندارد و با بهره گیری از آخرین فناوری های مدرن مانند کنتور و کابل های خودنگهدار و چراغ های ال ای دی که دارای عمر زیاد و کیفیت بالاتری می باشند، صورت گرفته و همچنین ضعف برق بیش از 200 خانوار در این منطقه رفع شده است.

تمامی روستاها تا پایان سال از نعمت برق بهره مند می شوند وی تأکید کرد: امسال به 15 روستای محروم که از نعمت برق بی بهره هستند، برق رسانی خواهد شد و ان شاءالله تا دو سال آینده با برنامه ریزی های انجام شده هیچ روستای بدون برقی در استان نخواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در برق رسانی به عدالت آباد اردبیل رسید

عدالت در برق رسانی به عدالت آباد اردبیل رسید