مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-27بين الملل

دیپلمات ارشد آمریکایی به چهار کشور عضو آسه آن سفر می کند


یک دیپلمات ارشد آمریکا در امور شرق آسیا به اندونزی، مالزی، سنگاپور و تایلند سفر خواهد کرد.

- دیپلمات ارشد آمریکایی به چهار کشور عضو "آسه آن" سفر می کند یک دیپلمات ارشد آمریکا در امور شرق آسیا به اندونزی، مالزی، سنگاپور و تایلند سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: دانیل کریتنبرک، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور شرق آسیا از امروز (شنبه) تا تاریخ 4 دسامبر (13 آذر) به چند کشور عضو آسه آن (مجمع کشورهای جنوب شرق آسیا) سفر خواهد کرد.

این سفر پس از آن برنامه ریزی شد که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش متعهد به تعامل گسترده با کشورهای جنوب شرق آسیا است.

همچنین در قسمتی از این بیانیه با اشاره بر رفتار قاطعانه چین در منطقه که بارها واشنگتن آن را به اقدامات اجباری متهم کرده است، آمده که کریتنبرک قرار است در این سفر بر تعهد آمریکا برای همکاری با یکدیگر جهت مقابله با جدی ترین چالش های جهانی و منطقه ای مجدد تاکید کند و خاطرنشان خواهد کرد که آمریکا از قوانین حاکم در منطقه هند-آرام حمایت می کند.

براساس این بیانیه، کریتنبرک پیرامون چالش های حقوق بشر، تقویت و افزایش همکاری درخصوص تغییرات اقلیمی و راهکارهایی برای اعمال فشار علیه دولت نظامی میانمار جهت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات ارشد آمریکایی به چهار کشور عضو آسه آن سفر می کند

دیپلمات ارشد آمریکایی به چهار کشور عضو آسه آن سفر می کند