مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-27بين الملل

خداحافظی سران جهان با آنگلا مرکل: الگو، دوست، مجموعه ای از هنرها


آنگلا مرکل دوم دسامبر پس از 16 سال صدراعظمی آلمان سمت خود را واگذار می کند، آنچه از بانوی آهنی آلمان برای همیشه در اذهان می ماند، درایت، - خداحافظی سران جهان با آنگلا مرکل: "الگو، دوست، مجموعه ای از هنرها" آنگلا مرکل دوم دسامبر پس از 16 سال صدراعظمی آلمان سمت خود را واگذار می کند، آنچه از "بانوی آهنی آلمان" برای همیشه در اذهان می ماند، درایت، آرامش، و رهبری کشورش با تمام توان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دویچه وله دیدگاه رهبران قدیمی و کنونی جهان درباره مرکل را جمع آوری کرده است: باراک اوباما: یک الگو اوباما درباره او گفته بود: مرکل شوخ طبع است، عمل گرایی خردمندانه دارد و یک قطب نمای اخلاقی انعطاف ناپذیر.

اوباما در ادامه افزوده بود: بسیاری از مردم، دختران و پسران، مردان و زنان، الگوهایی داشته اند که در برهه های سخت چشمشان به آنها بوده است.

و من خوشحال بودم که با تو دوست شدم.

جو بایدن: دوستی برجسته رییس جمهور کنونی آمریکا هم آنگلا مرکل را ستایش کرده و درباره او گفته است: دوستی بزرگ؛ هم دوست شخصی و هم دوست آمریکا .

او از دوران صدراعظمی مرکل در آلمان به عنوان دورانی تاریخی یاد کرد.

هرچند رابطه صدراعظم آلمان با جو بایدن به مراتب بهتر از رابطه او با ترامپ است، اما با کیفیت روابط در دوران اوباما قابل مقایسه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی سران جهان با آنگلا مرکل: الگو، دوست، مجموعه ای از هنرها

خداحافظی سران جهان با آنگلا مرکل: الگو، دوست، مجموعه ای از هنرها