مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-27بين الملل

کیهان: شکست مذاکرات، هدف بایدن است/ او می خواهد تحریم های ترامپ را ادامه دهد


تیم بایدن به این نتیجه رسیده که تهران به دلیل بی اثر کردن تهدید گزینه نظامی و خنثی سازی تحریم ها و با توجه به شرایط مناسب داخلی و قرار گرفتن در موقعیت قدرتمند بازدارندگی چه از لحاظ دیپلماتیک و سیاسی و چه از نظر قدرت دفاعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه کیهان نوشت: 1- تیم بایدن به این نتیجه رسیده که تهران به دلیل بی اثر کردن تهدید گزینه نظامی و خنثی سازی تحریم ها و با توجه به شرایط مناسب داخلی و قرار گرفتن در موقعیت قدرتمند بازدارندگی چه از لحاظ دیپلماتیک و سیاسی و چه از نظر قدرت دفاعی، از تحریم های ترامپ جان سالم به در برده و توان خنثی سازی تحریم های بایدن را هم دارد.

لذا بایدن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با به شکست کشاندن مذاکرات، تحریم های ترامپ را ادامه دهد.

این نشان می دهد در آمریکا سیاست های مصوب کنگره و سنا ثابت است، هرچند رییس جمهورها تغییر کنند! تعبیر پایگاه امریکن کانسروتیو در این خصوص نیز گویای عمق سیاست های آمریکاست.

این پایگاه خبری به این نتیجه رسیده که آنچه آمریکا به آن نیاز دارد شامل یک بحث کینه توزانه علیه جمهوری اسلامی در مورد موضوعی حاشیه ای و عمیقاً احساسی است که آن موضوع هسته ای ایران است ! بر این اساس رابرت مالی که یک یهودی آمریکایی است، اما زمانی که بایدن به قدرت رسید، او را ضداسراییلی! خوانده بود، اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: شکست مذاکرات، هدف بایدن است/ او می خواهد تحریم های ترامپ را ادامه دهد

کیهان: شکست مذاکرات، هدف بایدن است/ او می خواهد تحریم های ترامپ را ادامه دهد