مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:302021-11-27اقتصادي

مشکلات شبکه آب را به شماره 122 اطلاع دهید


مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان کرج گفت: مشترکان می توانند درحوادث حوزه آب مانند ترکیدگی لوله ها، حادثه در انشعاب آب و اشکال در شبکه توزیع، گرفتگی فاضلاب، - فقدان دریچه یا شکستگی خط با شماره 122 تماس گرفته و مشکل پیش آمده را گزارش دهند.

علی مجدی نسب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی از ساکنان محله اسلام آباد از نشتی لوله های آب و هدر رفت این سرمایه ارزشمند در برخی از کوچه های این محله اظهار کرد: عمده ترین مشکل آبفا در این منطقه تخریب ملک هایی است که گاه و بی گاه از سوی مدیریت طرح ساماندهی تپه مرادآب صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این تخریب ها باعث می شود هر از چندگاهی انشعابات آب این محله دچار نشتی شوند و آبفا در یک بازه زمانی محدود ناچار به اصلاح مکرر آنها شود.

وی توضیح داد: به عنوان مثال در کوچه ابوطالب این محله تقریبا تمامی خانه ها تخریب شده و تنها سه خانه باقی مانده که به دلیل برخی مشکلات تخریب آنها زمانبر شده و فعلا امکان قطع شبکه آب این کوچه وجود ندارد.

این مسئول تاکید کرد: مشترکان کرجی می توانند درحوادث حوزه آب مانند ترکیدگی لوله ها، حادثه در انشعاب آب و اشکال در شبکه توزیع، گرفتگی فاضلاب، فقدان دریچه یا شکستگی خط با شماره 122 تماس گرفته و مشکل پیش آمده را گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شبکه آب را به شماره 122 اطلاع دهید

مشکلات شبکه آب را به شماره 122 اطلاع دهید