مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-27اقتصادي

کالاهای متروکه در گمرکات آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند


سرپرست بازرسی کل آذربایجان غربی گفت: فهرست تمامی کالاهای متروکه از گمرکات استان اخذ و مقرر شد تا اموال تملیکی نسبت به تعیین تکلیف بخش عمده ای از کالاها که قابلیت تعیین تکلیف دارند اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل آذربایجان غربی، سجاد ده ده جانی با اشاره به بازدید خود از انبارهای گمرک ارومیه و اموال تملیکی اظهار داشت: به دنبال دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اعمال نظارت مضاعف به منظور تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروک و رسوبی در انبارهای گمرکات و اموال تملیکی، امروز علل و عوامل رسوب کالاها در انبارهای ارومیه مورد بازرسی قرار گرفت.

سرپرست بازرسی کل آذربایجان غربی تصریح کرد: در این راستا برخی کالاها به دلیل ناتوانی و ناآگاهی دستگاه های متقاضی توقیف کالا در فروش آنها بوده به طوری که پس از توقیف کالاها دستگاه های متقاضی بر نحوه فروش و جری تشریفات قانونی آن ناآشنا بوده اند.

وی گفت: همچنین برخی کالاهای متروکه بهداشتی و درمانی نیز به دلیل عدم پاسخگویی به موقع از سوی مراجع مستعلم مبنی بر امحا یا قابل مصرف بودن کالاها بوده و برخی دیگر به دلیل طرح آنها در مراجع قضایی و انتظار برای صدور رای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای متروکه در گمرکات آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند

کالاهای متروکه در گمرکات آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند