مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-27سياسي

مطالبات مردم سبب موج سواری دشمنان نشود/دستگاه قضا پیگیر حقوق مردم از سد تنگ سرخ !


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت:مردم ولایت مدار و انقلابی باید آگاه باشند که مطالبات به حق آنها، با موج سواری دشمنان قسم خورده این مرز و بوم همراه نشود و به شکاف قومیتی یا ورود هزینه بر نظام و مردم تبدیل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  سید عیسی حسنی معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران پیرامون تنش آبی ایجاد شده و برخی تحرکات گفت:  مردم ولایت مدار و انقلابی آگاه باشند که مطالبات به حق آنها، با موج سواری دشمنان قسم خورده این مرز و بوم همراه نشود و منجر به شکاف قومیتی نشود.

حسنی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از سه استان پر آب کشور و از بزرگترین سرچشمه های کارون است، وضعیت آبی کشور را ناشی از سوء مدیریت و عدم آینده نگری مدیریت کلان در ادوار گذشته عنوان کرد و افزود: وضعیت آبی کشور ما از بسیاری از کشورها منطقه بهتر است و  وضعیت آبی استان بهتر از این می تواند مدیریت شود.

لازم بود در سنوات گذشته برای تامین آب مناطق کویری اقدامات اساسی  با کمترین آثار زیست محیطی انجام می شد.

 وی افزود: با توجه به اینکه هم از شمال و هم از جنوب به دریا راه داریم باید با شیرین کردن آب دریا و انتقال آن، در سال های قبل به جای انتخاب راحت ترین راه حل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم سبب موج سواری دشمنان نشود/دستگاه قضا پیگیر حقوق مردم از سد تنگ سرخ !

مطالبات مردم سبب موج سواری دشمنان نشود/دستگاه قضا پیگیر حقوق مردم از سد تنگ سرخ !