مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-27اقتصادي

خسارت قطعی برق به 32 واحد صنعتی فارس/توانیر جوابگو باشد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس، مدعی شد که قطع برق، به 32 واحد صنعتی و تولیدی در این استان خسارت هایی وارد کرده است که وزارت نیرو و توانیر باید پاسخگوی این زیان ها باشند.

- جمال رازقی شنبه 6 آذر در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس که با موضوع برق و خاموشی های احتمالی برق در فصل زمستان و نحوه محاسبه تعرفه های برق در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان فارس برگزار شد، بیان کرد: بر اساس قانون وزارت نیرو باید نسبت به جبران خسارت ناشی از قطعی برق به واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کند و ما در اتاق بازرگانی فارس میزان خسارات واحدهای صنعتی استان را احصاء و اعلام کردیم.

وی افزود: به دنبال پیگیری خسارت واحدهای تولیدی استان، جوابیه به اتاق بازرگانی فارس ارسال شده که مطابق قانون نیست و همچنان در حال پیگیری این موضوع را از طریق شورای گفتگوی ملی و استان هستیم.

رازقی گفت: خاموشی های اعمال شده از سوی شرکت های توزیع برق شیراز، فارس و برق منطقه ای نامنظم و بی برنامه بوده و خسارت های بسیاری به واحدهای تولیدی و صنعتی استان تحمیل کرده که در صورت نتیجه نگرفتن از پیگیری اداری موضوع جبران خسارت، براساس ماده 25 قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار؛ چاره ای جز شکایت به دستگاه قضایی برای حمایت از تولید و جبران خسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت قطعی برق به 32 واحد صنعتی فارس/توانیر جوابگو باشد

خسارت قطعی برق به 32 واحد صنعتی فارس/توانیر جوابگو باشد