مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-27اقتصادي

وضعیت سهمیه بنزین در کارت های مفقودشده مشخص نیست


مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز گفت: ارتباط سامانه صدور کارت سوخت المثنی تا پاکسازی کامل سامانه قطع است و کسانیکه که کارت سوختشان مفقود شده فعلا باید منتظر بمانند.

- مجتبی دلبری، مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز، امرو زدر گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص گم شدن کارت سوخت، گفت: با توجه به عملیات سایبری و هک سامانه هوشمند سوخت در 4 آبان،  تمام اقدامات شرکت پخش فرآورده های نفتی برای راه اندازی مجدد و امکان تحویل سوخت به شهروندان اختصاص یافت و فعلا سامانه صدور کارت المثنی، امکان فعالیت ندارد.

وی افزود: از سوی دیگر سامانه صدور کارت المثنی به سامانه های دیگر از جمله شرکت توسعه و پژوهش ناجی متصل است که وضعیت وسیله نقلیه را از سامانه راهنمایی و رانندگی استعلام می کند که با توجه به تاکیدات دستگاه های امنیتی و دستگاه هایی که سامانه سوخت به صورت آنلاین باید به آنها متصل شود، قطع ارتباط سامانه صدور کارت المثنی تا پاکسازی کامل سامانه ادامه دارد و در این خصوص شرمنده مردم هستیم.

  این مقام مسؤول اظهار کرد: نرم افزار در حال پاکسازی است و با بررسی انجام شده احتمالا تا پایان هفته امکان ارتباط سامانه برقرار می شود و به محض برقراری ارتباط  اطلاع رسانی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سهمیه بنزین در کارت های مفقودشده مشخص نیست

وضعیت سهمیه بنزین در کارت های مفقودشده مشخص نیست