مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-27اجتماعي

خلیج فارس تا روز سه شنبه مواج است


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس و سواحل استان ، از امروز تا صبح سه شنبه مواج و متلاطم باشد.

- زهرا راستگو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از ظهر امروز وزش باد به نسبت شدید تا شدید شمال غربی روی خلیج فارس و سواحل استان آغاز شود و تا روز دوشنبه ادامه می یابد که در پی آن انتظار می رود خلیج فارس و سواحل استان بوشهر، از امروز تا صبح سه شنبه مواج و متلاطم باشد.

وی تصریح کرد: همچنین باتوجه به وزش باد شمال غربی در این مدت دمای هوا روند کاهش نسبی خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد گاهی گردوخاک پیش بینی کرد.

راستگو عنوان کرد: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 36 از اواخر شب گاهی 42 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا 16 تا 48 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ارتفاع موج دریا 60 تا 120 سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی به تدریج 150 سانتیمتر، از اواخر شب در همه مناطق 90 تا 180 گاهی 210 سانتیمتر اعلام کرد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول 08: 03، مد دریا 15: 56 و جزر دوم ساعت 18: 30 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس تا روز سه شنبه مواج است

خلیج فارس تا روز سه شنبه مواج است