مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:102021-11-27سياسي

اجلاسیه ی شهدای دانشجوی استان ایلام برگزار شد


اجلاسیه ی شهدای دانشجو، به عنوان دومین اجلاسیه ی شهدا، پیش از اجلاسیه ی نهایی کنگره 3000 شهید استان ایلام امروز در دانشگاه ایلام برگزار شد.

- علیرضا کیخا ، جانشین بسیج دانشجویی کشور در این مراسم، اظهار کرد: هیچ مکتبی به اندازه مکتب ما به تاسی از مکتب امام حسین(ع) برای شهادت احترام قائل نیست چون به برکت این مکتب ما مرگ گریزی نداریم بلکه مرگ آگاهی داریم.

وی گفت: آمریکا به چه چیزی حمله کند؟ مگر دیوانه است که به انسان ها و سرزمینی حمله کند که آنها را از مرگ بترساند فارغ از اینکه مردمان این سرزمین مرگ را آگاهانه در آغوش می کشند، سرزمینی که شهیدانی مانند رضایی نژاد را در مکتب خود تربیت کرده است از مرگ هراس ندارند و برای مکتب و سرزمینشان، جانشان را در طبق اخلاص می گذارند.

جانشین بسیج دانشجویی تصریح کرد: متاسفانه گاهی اوقات گرفتار مناسبات صف اولی ها می شویم، ای کاش زمانی برسد که صف اول همه ی مجالس ما صف پدران و مادران شهدا باشند که مسئولان ما بدانند هرچه دارند از این عزیزان است، ما شرمنده این عزیزان هستیم، چون نمی دانیم در آن لحظه که فرزندان شما از آسمان آتش می بارید، شما چه حالی داشتید.

کیخا گفت: فرزندان این عزیزان ایستادند و پا پس نکشیدند و دغدغه شان رضایت ولایت بود، سه دوره کنگره شهدای دانشجو برگزار شده و صدها یادواره به همت بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه ی شهدای دانشجوی استان ایلام برگزار شد

اجلاسیه ی شهدای دانشجوی استان ایلام برگزار شد